Translate

07 března 2011

Zákon schválnosti


Minulý týden bych na svém kondiciogramu měla určitě samé plusy. Nachodila jsem čile mnoho kilometrů, zvládla plno úkolů a dokonce obávané výsledky lékařského vyšetření dopadly velmi dobře. Jenže moje štěstí trvalo do soboty. Včera to na mne přišlo, vypadá to naštěstí jen na rýmu, ale je to závažný problém, protože když jsem se tak minulý týden potulovala po různých zdravotnických zařízeních, objednal mne můj pan ortopéd na menší chirurgický zákrok na levé noze, který by mi, jak se říká, měl zkvalitnit život. Ale je zde jediná podmínka, být zcela zdravá. Tak to je pěkné! Už dlouho mě žádná nemoc neschvátila. Začala jsem jednat a nakoupila si plno léků, už jsem vypila litry čaje, za použití citronu a zázvoru a bylinek. Slivovička je vyloučena, zapovídá ji lék, který užívám. Škoda. Mám na léčení celý týden, snad se to podaří.

P.S. Proč mám na prahu jara takový mrazivý obrázek? Protože na této procházce z minulého týdne jsem si svoje nachlazení asi uhnala. Slibuji, že od této chvíle budou už samé jarní obrázky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...