Translate

26 března 2011

Obrázky z výstavy III

Dnešní fotky jsou ryze velikonoční, výstava byla celá laděná velikonočně, tak se podívejte se mnou
Tuto techniku jsem nikdy nezkoušela, chce to velkou trpělivost, u mne by bylo asi hodně odpadu...
Autorka této krásy je stejná, jako u zdobených vajec z předešlého snímku, osobně jsem s ní mluvila, jako nástroj používá vrtačku. U drátkování vyfouklých vajec se dá ledajaká prasklina skrýt, ale tady to nejde..
Konkurence, autorka se naučila drátkovat přes internet
Opět stejná autorka
Trošku z jiného soudku
K Velikonocům patří perník
K Velikonocům patří také proutí
Proutěné výrobky předvedl jeden šikovný pán, který to moc umí

A ještě něco malého z pedigu


Tady se velmi omlouvám za kvalitu snímků. Opět jsem vám neukázala všechny zbylo mi ještě pár snímků z pedigu a nějaké paličkované obrázky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...