Translate

15 března 2011

Co je u nás nového?

Před týdnem jsem tady naříkala nad nepřízní osudu, která mě zcela nevhodně postihla ve formě nachlazení. Mnozí z vás mi radili různé léčebné finty, díky za ně. Využila jsem všech rad včetně jednoho mého vyzkoušeného klasického léku, který vždycky zabere, pokud se nejedná o chřipku (případným zájemcům sdělím jeho název dodatečně). Všechno dopadlo nad očekávání velmi dobře. K dnešnímu dni jsem fit. Byla jsem fit i včera, kdy mi pan doktor v poledne vyspravil druhý prst na levé noze. Sice jsem ten prst ještě neviděla, ale doufám, že tam zůstal a že konečně budu moci nosit "ženské" boty. Zatím u mne převažují botasky a pohory a jiná pohodlná obuv, ve které se bohužel nedá jít do společnosti. Mám přikázán klid a postiženou končetinu, která v pohybu bolí, jako čert, mám mít stabilizovanou a rodina se má o mne starat. S tím nemám problém, ale seďte pořád s nohou na židli. Pravidlo jsem porušila už dneska odpoledne, kdy jsem se obtížně nasoukala do jedněch velikánských botů a nechala se odvést na instalaci výstavy rukodělných prací, která se u nás pořádá. Nesla jsem si tam také svoje výrobky. Trošku jsem to tam prošmejdila, lidi jsou moc šikovní. Výstava probíhá až zítra, pokud ještě vlezu do těch velkých botů, vezmu foťák a něco nafotím.
Když jsme přijeli domů, musela jsem se ještě podívat na zahrádku, kde bylo všechno nějak opožděné, ale už i u nás vykvetly krokusy
a bledule
a trošku rozmazaný jedovatý lýkovec!


A teď už jdu poslechnout rady pana doktora, dám nohu na židli a nechám se opečovávat!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máme rádi zvířata

Nastřádala jsem nějaké zvířecí fotky, tak se podíváme, co je u nás nového. Snacha mi ostříhala můj motýlí keř "na ježka". Byla jse...