Translate

10 března 2011

Kaktus

O víkendu se nám pokazil zámek ve dveřích. I vydali jsme se do Baumaxu koupit nový. Náš zámek sice neměli, ale víme, kolik dalších, mnohem vzhlednějších a "potřebnějších" věcí, než je hloupý zámek, tady mají. Především kytičky. Bylo mi nabídnuto, ať si sama něco vyberu k tomu nadcházejícímu MDŽ. Tak jo!


Z praktických důvodů jsem si vybrala tohoto fešáka, je skladný a hlavně kvete! Máme doma plno kaktusů, ale žádný nikdy nevykvetl. Mám dokonce jednu takovou vzpomínku, kdy jsem synovi kupovala kvetoucí kaktus. Kvítečky byly podobné jako tyto a všechny rozvité, kaktus kvetl dlouho, předlouho, až nám to bylo divné. Ale nechali jsme ho, ať kvete. A on kvetl. Pak jsen uchopila jeden kvíteček a on mi zůstal v ruce i s malinkým bodečkem. Dodnes se stydím, jak jsem se nechala napálit. Ale kaktus máme stále a také on nám nikdy podruhé "nevykvetl", asi trucuje nad tou potupou.


Přísahám, že tyto kvítečky jsou pravé!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...