Translate

01 března 2011

Přehrada v zimě

Dnešní krásný slunečný, ale studený den mne velmi lákal vyrazit někam do přírody a tak jsme se s mužem vydali kousek za humna, samozřejmě s foťákem
Přehrada Olešná byla celá pokrytá ledem
Tato místa jsem ukázala už v létě a na podzim. Před námi je krytá část aquaparku, v pravém rohu je vidět, že jim tam důkladně topí
Aby bylo jasné, že jsou v přehradě ryby, tak jsem nafotila toto zařízení, umístěné vedle místní loděnice. Jsou tam nějaké hadice a starý dřez, ale je tam zákaz mytí, jsem ztoho nějaká zmatená a budu to muset ještě někdy prozkoumat
Ve své podzimní reportáži jsem psala o nové cyklostezce a stezce pro pěší, kterou ve velmi krátkém čase kolem přehrady vybudovali a je vidět, že funguje i v zimě. Když bylo více sněhu, využívali ji i běžkaři. Tam někde v dáli se pohybuje můj muž. Se dvěma trekkingovými holemi si vyrazil na svou první pooperační minitúru, čímž mi udělal obrovskou radost. K přehradě jsme samozřejmě dojeli autem, ale doufám, že tam brzy dojdeme spolu i pěšky.
Tento můstek je součástí cyklostezky, když jsme tudy s Natálkou kráčely vloni v červenci, tak tam ještě nebyl. Pod můstkem je hrázka, rozdělující přehradu od malého rybníčku.
Že se dá za krátkou chvíli v přírodě narazit na ledacos, ale na ptačí budku s číslem popisným ?
Na ledu je plno stop
Vlevo od srdíčka byl ještě obrovský nápis MICHALCE
Ještě jeden pohled na město a honem do tepla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...