Translate

05 března 2011

Můj zvěřinec

Stále si po chvilkách hraji a už mi vznikl takový malý zvěřinec
Nejdříve to byli tito dva ušáci
Kravička
Sovička do sbírky
Hnědá Kitty
Parta kompletní, předlohy jsem získala na internetu a z dostupné literatury
Tuto Kitty jsem si nechala naposledy, protože ji vytvořila naše Natálka, jen s mou maličkou pomocí, moc se jí povedla
Řekla jsem si: "Helo,už toho nechej, je třeba se připravovat na Velikonoce!" Je to tak. Ještě bych chtěla zkusit zvířátka ve 3D, tak to zase někdy v zimě. Včera jsem se opět přihlásila do dvou munikurzů, které jsou zase o něčem jiném. Už se těším.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...