Translate

23 března 2011

Na přelomu jara a zimy

Dneska máme už třetí jarní den. Blogoví zahrádkáři a zahrádkářky předvádějí nádherné jarní kreace na svých skalkách. U nás to není zase tak divoké, sem-tam cosi kvete, ale když chci něco vyfotit, musím to patřičně naaranžovat, tak jako tuto čemeřici, dlouho jsem kroutila s ubohým květem, abych dosáhla takového výsledku, za chvíli se květ opět sklonil k zemi.
Tak, ještě krokusy, lýkovec jsem už předvedla minule a to je všechno
Ještě trošku pozlobím všechny teplomily
To je sníh, kdyby to někdo nepoznal, malé zbytky se na zahradě ještě někde najdou
Tak aspoň sedmikrásky, ty kvetou i v zimě


Ale i u nás už to sluníčko hřeje, když není zrovna za mrakem, jako dnes. Dopíšu to a jdu na zahradu, aspoň něco málo popracovat, náladu moc nemám, noha stále pobolívá, zítra mi vytáhnou stehy, ale ještě to chvilku potrvá než budu zcela fit...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...