Translate

17 ledna 2023

Pozdě, ale přece

 

Dnes se chci pochlubit se svým nejčerstvějším tvořením. Tentokrát jdu ale trošku s křížkem po funuse. Tyto kouličky jsem dokončila teprve nedávno, tedy po Vánocích.  Korálkování je jako droga, když vás chytí, tak už musíte. Nikdy nevíte, jak to dopadne, co vám ty barvičky vedle sebe vytvoří,,,

Před Vánocemi jsem se věnovala korálkovým hvězdičkám, kterými jsem ozdobila pytlíky s poprvé vlastnoručně vytvořenými pralinkami. Na kouličky nebo baňky, jak se u nás říká, nezbyl čas.


Tímto téma Vánoce uzavírám a těším se na jaro.😊


Děkuji vám za návštěvu.






24 komentářů:

  1. Helenko, kouličky jsou krásné a moc se ti povedly. 👍👍 Stejně tak i hvězdičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nadhera Vše.
    Také bych korálky moc ráda vyzkoušela. Snad časem.. Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, korálky jsou fain, jenom je lepší začínat pod dohledem zkušenějšího. Jinak se člověk dost natrápí.

      Vymazat
  3. Helo, kouličky jsou moc pěkné, ale asi to bude chtít hodně trpělivosti, tu já moc nemám. Tvoření je to opravdu krásné, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, klobouk dolů . Kouličky jsou nádherné !!! Líbí se mi i hvězdičky. Jsi šikulka.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Helenko, ty kuličky jsou nádherné, krásná práce! A hvězdičky s pralinkama také, určitě udělaly radost. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky. Na pralinky jsem zvlášť hrdá. Na začátečníka dobrý...

      Vymazat
  6. Moc krásné korálkování. Sladký dárek ozdobený krásnou hvězdičkou udělal zcela jistě radost.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, to je nádhera!!! Já vím, že ty jsi v korálkování nepřekonatelná. Stále si prohlížím na stromečku korálkové ozdoby, které jsem od tebe v Kojetíně dostala. Příští rok bych chtěla vyzkoušet zvoneček, ale nevím, jestli to budu umět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, v korálkování jsem určitě překonatelná, mezi kolegyněmi mám pár o hodně lepších. Jsou různé zvonečky. Určitě si vybereš a umět to budeš, to se neboj.

      Vymazat
  8. Helenko,moc pěkné tvoření. Zdravím a přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Heli, já už jsem chválila tvé hvězdičky a kouličky hodně moc. Je to perfektně vypracované prácička, jen kdyby ti důchodci měly více času, že jo...Zdravím a myslím v tomto čase, se svíčičkou, na tatu a na Luboše...

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, kouličky jsou krásné a povedené! ☺ Korálkové vánoční ozdůbky mám moc ráda. Pěkný den, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  11. TlusŤjoch:
    Velmi povedené, krásně barevné.
    Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, to se ti povedlo. Jsou nádherné. A vůbec nevadí, že už Vánoce byly. Už několikrát jsem se dívala na návod na tyhle koule, ale jeho složitost mě odradila. Jsi borec.

    OdpovědětVymazat
  13. Takové práce obdivuji.Tvoření všeho druhu mě kdysi hodně bavilo,ale co trpím třesem rukou jsem ráda,že ještě mohu fotit a z ručních prací háčkovat.Jsi šikovná a trpělivá je to určitě piplačka

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...