Translate

18 března 2011

Obrázky z výstavy I

Jak už jsem se v předešlém článku zmínila, účastnila jsem se výstavy rukodělných prací, kterou uspořádali lidi z místního seniorklubu. Už kolem Vánoc byli vybídnuti občané naší vesnice, aby se podíleli na této výstavě svými pracemi. Vím velmi dobře, že v naší obci je plno šikovných lidí a byla jsem velmi zvědavá, jak plánovaná akce dopadne, protože už dlouho se nic podobného unás nekonalo. Před lety podobnou výstavu uspořádala jedna místní paní výtvarnice, tenkrát výstava měla velký ohlas a jmenovaná paní nabízela zprostředkování různých kurzů. Všechno nakonec ztroskotalo na nezájmu vedení obce a paní výtvarnice logicky také ztratila zájem.
Najednou se objevila tato výzva. Měla jsem velkou radost, že se našli noví nadšenci. Zde musím napsat, že u nás funguje velmi dobře seniorklub (nejsem zatím členem, pro jiné aktivity, ale možná že někdy budu).
Dlouho jsem zvažovala, zda mám také nějaké svoje výrobky vystavit, ale nakonec mě známá přemluvila. Když jsem předávala svoje čerstvě odrátkovaná letošní vejce, korálkované ozdoby a můj korálkový zvěřinec, zjistila jsem, že konkurence je velká, drátenice jsme byly tři, korálkové ozdoby tam mělo také pár lidí..
A já už nebudu mluvit a ukážu, co jsem nafotila.
Dnes to bude převážně háčkování, deček tam bylo moc a moc
Omlouvámse za kvalitu snímků, to jdete, za vámi horda lidí a tlačí se na vás...
Prací bylo hodně, místa málo, tak se jen těžko fotila jedna konkrétní věc..
Háčkovaných věcí bylo skutečně mnoho, ale mohu říct, že stejný počet tvořily věci paličkované, které ukážu příště
A aby to nebylo tak jednotvárné, pár barev neuškodí
Autorka našla zalíbení v bambulích..
Tyto krásné polštářky i s přehozem vytvořila moje známá, která mě k účasti přemluvila
Ještě pár deček

A pro dnešek poslední snímek - krásný malovaný kámen, bylo jich tam hodně, ale foťák stávkoval...


Příště ukážu zase něco jiného...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...