Translate

02 ledna 2011

Sluníčko a mráz

Nevím jak vy, ale já sluníčko nutně potřebuji k životu, když nesvítí, tak nestojím za nic, ale když se jenom trošku objeví, okamžitě se naladím co nejpozitivněji, prostě najednou je mi hej! A tak tomu bylo den před silvestrem, ani nevím, který to byl den, za ty svátky to mám hodně popletené.  Prostě sluníčko mne vyhalo ven a stálo to za to.
3018
Sněhu nebylo moc, ale mrazík pracoval pořádně!
3012
Původně jsem chtěla fotit krajinu, ale pak jsem našla takovéto skvosty. Když jsem chtěla fotit, foťák zamrzl. Po intenzívním zahřívání a domlouvání se mi podařilo udělat pár snímků
3015
Je libo náhrdelník?
3015
Nebo šňůru zvláštních perel?
3013
V zamrzlé brázdě jsem zase objevila další krásu, led nebyl silný a hned to odnesly boty..
3020
Kam asi vedou osamělé stopy?
3019
A zpět domů do tepla! Při minus deseti stupních mě vidina horkého moku donutila přidat do kroku..


Foťák


Fotky mám i v černobílém provedení, možná vypadají i lépe, ale není na nich vidět to sluníčko...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...