Translate

16 ledna 2011

Klaplo to do puntíku

Dnes opět byla neděle a nastal čas navštívit našeho maroda. A opět, jako mnohokrát, nebylo lidí, kromě mé osoby... A protože jsem si ještě nestačila udělat řidičák, bylo nutné najít jiný dopravní prostředek, navíc v neděli! Přiznám se, že dopravní spojení o víkendu jsou u nás velmi bídná. Nebýt internetu, tak nevím! Ale už jsem opět tu, tak to dopadlo dobře. Použila jsem pět různých  autobusových spojů a nikde jsem dlouho nečekala, musím se pochválit! Také jsem ale ušla několik kilometrů, ale to schválně, protože se odpoledne tak nádherně vyčasilo, že by bylo škoda toho nevyužít! Kdybych měla vedle sebe babi Maňasovou, tak si i zazpívám!
hr11
V tomto ústavu mě fascinují  zařízení, která ulehčují klientům život a to jsem ještě určitě neviděla všechna. Na obrázku je tunel, spojující objekt s komunikací, vedoucí do parku a také do obce Hrabyně. Pod tunelem vede místní příjezdová silnice. U budovy je vidět menší zastřešený objekt,  je to výtah, kterým se dostanete z tunelu dolů na komunikaci nebo naopak. Terén je zde výškově velmi různorodý.
hr12
Výjezd z tunelu

hr16
Cesta do obce lemovná zábradlím a  pouličními svítilnami. Vozíčkáři a ostatní chodící pacienti se tak bez problémů dostanou do obce, kterou prochází velmi frekventovaný průtah z Ostravy do Opavy. Všimněte si, jak bylo krásně a já jsem zjistila že vlevo jsou vidět Jeseníky a vpravo Beskydy, což mne velmi potěšilo.
hr17
Při čekání na autobus jsem  zachytila alespoň kousek místního kostela
hr18
A při čekání na další autobus, tentokrát v Ostravě, jsem vyfotila toto zvíře, které se na mne tak divně koukalo... Myslím, že sem bylo před pár lety přivezeno z Prahy.
A odtud mě autobus dovezl až domů.
Cesta mne velmi jarně a optimisticky naladila, ale on je teprve leden! Ještě si za ta kamna určitě vlezem!
Foťák

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...