Translate

30 ledna 2011

Opět rušný víkend

Konečně si můžu v klidu sednout a probrat se zážitky a fotkami z opět rušného víkendu.
vz1
Toto nevypadá na rušný víkend. Fotka je ze včerejšího rána, kdy jsem ve vší tichosti popadla foťák a tajně se vykradla z domu, abych z té krásy něco měla.
vz3
vz2
Prsty zábly, ale sluníčko svítilo nádherně a já jsem musela zpět domů, kde mě čekala vnučka a velkolepá oslava jejích osmých narozenin. Naštěstí jsem měla připraveno všechno potřebné, takže oslava mohla začít.
nn1
Z celé oslavy se dochovala tato fotka dortu, kterou jsem prozíravě udělala dopředu, bohužel jiné fotky se nepodařily. Hlavně, že se vydařila oslava...Narozeniny jsme o pár dnů z provozních důvodů posunuli. Vnučka je narozená na Hromnice. Dort všem chutnal, to je nejdůležitější. Přiznám se že ho dělám "z hlavy"( kolik váží vejce, tolik cukru....)
nn2
Dnes mě čekala už poslední cesta do léčebny, tentokrát autem. Ve středu už budeme doma komplet. 
nn3
Cesta domů, kde už je klid a kde si konečně dám dobrého turka, však si ho zasloužím!


šálek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...