Translate

11 ledna 2011

Ještě něco vánočního...


Původně jsem se už nechtěla k Vánocům vracet, ale pak jsem viděla krásné vánoční věci u Vlaďky a řekla jsem si, že pár svých věcí také ukážu. Ty předvánoční jsem darovala s dárky a tím jsem vánoční tvoření ukončila. Jenže po Vánocích mi přinesla ukázat Romanka malilinkatého andělíčka a já jsem jí slíbila, že prozkoumám technologický postup. Pustila jsem se do díla a každý večer jsem ukorálkovala jednoho andílka plus jednu vločku (ty se vyrábějí líp), jen tak pro radost.
an1
Původně jich bylo pět, ale jednoho jsem "přeštípla" kleštěmi!
an2
Korálky se lesknou a špatně  fotí
vh14
To byl jeden z mých předvánočních zvonků
vh16
A ještě jedno předvánoční nebo valentýnské srdíčko

A konec! Vánoce zase až letos v prosinci !!

vločka10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...