Translate

14 ledna 2011

Kdo ruší jejich odpočinek?

Ve středu jsem se byla podívat na hřbitově, jak to tam vypadá po Vánocích, po velkém vichru a po velkém sněhu. Tedy po velkém sněhu ani stopa, zato po velkém vichru zůstalo nepěkných stop hodně.  Nejvíc mě ale zaujalo toto
142
Na otvor v sousedním hrobě jsme zvyklí, objevuje se tam pravidelně několikrát do roka, sousedi ho s pečlivostí vždycky utěsní a okolí pěkně upraví a za chvíli je tam zase! Tentokrát ale někdo nebo něco si dalo záležet, všude byla hlína a nepořádek! Dnes jsem vzala foťák a musela jsem tu zádadu zvěčnit, než to sousedi zase upraví.
du3
Tak řekněte, kdo ruší klid  drahých zesnulých?
koc1
Myslím, že v tom měl prsty, alespoň částečně, nějaký kocour!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máme rádi zvířata

Nastřádala jsem nějaké zvířecí fotky, tak se podíváme, co je u nás nového. Snacha mi ostříhala můj motýlí keř "na ježka". Byla jse...