Translate

06 ledna 2011

Noah Gordon

Noah Gordon je americký spisovatel, kterého jsem objevila před lety, kdy jsem si koupila jeho román Šaman. Knihu jsem přečetla jedním dechem a nato jsem objevila jeho další román Ranhojič, ten jsem přelouskala se stejným nadšením. Pak násleoval román Lékařka. Tyto knihy mají společné to, že se jedná o příběhy skotského lékařského rodu Coleů, počínající v 11. století až po současnost. Pak následovaly další knihy, přeložené do češtiny,  které se mi ocitly v knihovně.
ng2
ng1
Knihy Noah Gordona jsou převážně historické, z lékařského prostření , často s židovskou tématikou. O autorovi se moc nedozvíme, protože si své soukromí pečlivě hlídá.
Vřele doporučuji k přečtení. Sama jsem si četbu Ranhojiče nedávno zopakovala.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...