Translate

30 března 2010

V přírodě to žije

Mezi těmi vajíčky a velikonočními výzdobami a také obrázky ze zahrádek jsem si uvědomila, že jsem ještě já neukázala, jak to na naší zahradě žije.
Když tak člověk hrabe, ryje, stříhá a čistí zahrádku od zimního nepořádku, tak ledacos objeví
lýkovec 5
Třeba lýkovec, který mi rozkvetl už před Vánocemi, kvítky vydržely mráz a potěšil nás tou krásou i teď. Je to krasavec, ale pozor, prudce jedovatý!
paví očko
Na kameny se posadolo paví očko, udělalo mi radost a chvilku zůstalo..
čemeřice 2
čemeřice 1















Konečně můžu vyfotit i čemeřice, trošku jim to trvalo, než se ukázaly v plné kráse..















Jaterník  a pár kvítků podběle..
Tento spolek jsem objevila v chrastí
Lysá
Tak to bylo jaro a tam v dáli se tyčí Lysá hora, nejvyšší vrchol Beskyd. Na fotce to není vidět, ale když jsem to fotila, tak jsem to viděla, je sam ještě hodně sněhu.
západ slunce 2
A teď něco na dobrou noc
měsíc 1
Měsíček dorůstá.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...