Translate

02 dubna 2010

Velikonoční všehochuť na poslední chvíli

Konečně jsem trošku dala dohromady velikonoční výzdobu, jako vždy na poslední chvíli, to jsem celá já!
Moje perníčky
Moje 1
Moje 2
Moje
perníčky














Když jsem chodila do práce, neměla jsem moc času na  vlastní výrobky, tak mi nějaké darovali nevěsta se starším synem, jsou oba moc šikovní, teď už nemají tolik času.
Peťa 3

Vyšívaná vajíčka a vajíčka zdobená voskem









Peťa 4
Vyšívaná srdíčka jsou také od nich
Ptáčci 6
A zde něco pro ptáčky..
Venkovní
A tohle je i pro kolemjdoucí a kolemjedoucí, foceno dnes v lijáku, vejce jsou nepromokavá!!
Veselé velikonoce
A toto je pro všechny!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...