Translate

21 dubna 2010

Medvědí česnek

Když jsem ještě nedávno jezdila do práce vlakem, viděla jsem v tuto dobu v lese,  kolem trati, obrovské zelené koberce česneku medvědího a slyšela od známých, jaká je to dobrota a hlavně, jak je zdravá.
Medvědí česnek 1
Letos jsem neodolala a při nedělní procházce jsem něco málo lístků domů přinesla, bylo to hlavně na přání manžela, který mi řekl, ať bez česneku domů nechodím!
Medvědí česnek 2
Umyla jsem jednotlivé lístky a zkoušeli jsme je jíst na různé způsoby. Musím říct, že je to velice chutná bylina, chuť má jemnější než klasický česnek. Když jsme ji dostatečně vyzkoušeli, tak, co se zbytkem? Na radu syna jsme lístky pokrájeli a dali zmrazit.

Ptám se zasvěcených,  jaké máte zkušenosti s touto bylinou, ráda se poučím, za nějaký ten recept budu vděčná a myslím, že nejen já.

Pozor, v moudrých knihách se praví, nezaměnit s listy konvalinek, ty jsou jedovaté!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...