Translate

24 dubna 2010

Včelí snažení

Dnes byl nádherný den, sluníčko svítilo, stromy se pomalu zelenají a kvetou. Tráva je už zralá na sekání..Však se také odevšad ozýval zvuk sekaček. Co se dá dělat.
včeličky6
Zapomeňme na sekačky a podívejme se na tu krásu..

Jenže já jsem chtěla psát o něčem jiném. Ony dnes nebzučely jen sekačky, ale byly to ty nejpilnější z nejpilnějších - včeličky!
včeličky 5
Všude samá včelka a já jsem cvakala a cvakala...
včelička 3
včelička 4
Včelička na mandloni, chtěla jsem zachytit ty nejpilnější se žlutými kuličkami pylu na nožkách, ale ty se mi zrovna nepovedly.
včelička 2
Včelička na mahonii..
včelička 1
A jak jsem tak poskakovala mezi kytičkami a místy se plazila, potkala jsem pana šneka...
šnek 7
Zítra nás čeká stejně krásný den, tak si ho užijme.


Cipísek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...