Translate

20 dubna 2010

Toulky po okolí

Dnes nás navštívila moje spolužačka ze střední školy, kdysi nejlepší kamarádka. Mnoho a mnoho let jsme se neviděly a vlastně u nás doma ještě nikdy nebyla. Přijela se svým mužem a s větší taškou, která skrývala živý obsah. Protože počasí přálo rozhodli jsme se s manželem ukázat lidem z roviny nějaký ten kopeček. Moje přítelkyně je velmi vážně nemocná a můj muž zase čekatel na druhou endoprotézu, trpící velkými bolestmi, museli jsme tedy použít auto. Vyjeli jsme k rekreačnímu středisku, kterému se lidově říká U Kociána. Oficiální název zní jinak.
Hůrky 1
V chatě je výborná restaurace, pokoje a nové relaxační centrum i pro veřejnost..
Hůrky 3
Chatičky jsou součástí areálu..
Hůrky 2
Okolí je udržované, v dálce se pasou koně, netroufla jsem se přiblížit..
Hůrky 6
Zajímavý nápis...
Hůrky 5
Originální chodníček od chaty k několika venkovním posezením pro množství turistů,  kteří tu prochází, naštěstí o víkendu nebo o prázdninách. Dnes byl klid, ale pár lidí se našlo..
Hůrky 4
Detail chodníčku..
Hůrky 7
A toto je ten utajený obsah tašky,  jmenuje se Cipísek. Výlet se mu líbil, tady mu svítí do očí sluníčko..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...