Translate

10 dubna 2010

Zaspal jaro

Když jsem před pár dny pracovala na zahrádce, tak jsem v křoví našla ulitu hlemýždě zahradního (já tomuto živočichovi od dětství říkám šnek). Ulita byla podivně "zašpuntována". Na vesnici bydlím už dlouho, ale tento úkaz jsem ještě neviděla. Na to jsem byla poučena svým manželem, že tímto "deklíkem" příroda chrání hlemýždě před mrazem.
šnek 1
Dnes se něco začalo dít...
šnek 2
Hlemížď zjistil, že přišlo jaro a že pravděpodobně zaspal..
šnek 3
Tady ještě s deklíkem..
šnek 4
Vrátka se otevírají a ospalec vykukuje..
šnek 5
A takto vykukuje do světa po několika hodinách, ulita trošku oschla a ukázala pravou barvu. Hlemýždi se dožívají 5-7 let, bude to asi starší ročník..
šnek 6
  Přenesla jsem ho do listí, ať si užívá přírody, ospalec..

zlatice 3
A komu pohled na šneky, slimáky a jiné jim podobné nedělá právě dobře, přináším trošku mokrých žlutých kytiček.



šnek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...