Translate

15 dubna 2010

Knihy Ilony Borské

Před několika lety mi  paní knihovnice doporučila  k přečtení knihu spisovatelky Ilony Borské "Dobrodruzi s polopenzí". Kniha mě zaujala a po jejím přečtení jsem se začala více zajímat o její autorku, která dnes již není mezi námi.
Ilona Borská napsala několik životopisných, dobře se čtoucích knih, které můžu jen doporučit. Jako první je to kniha "Doktorka z domu trubačů", popisující bouřlivý život lékařky Vlasty Kálalové. Kniha "Kdo byl Hamza" vypráví o životě lékaře Františka Hamzy, zakladatele dětské léčebny v Luži-Košumberku. V těchto dnech jsem  dočetla knihu "Příběh staršího bratra". Jedná se o životopis Josefa Čapka, který zachycuje také život jeho bratra Karla a sestry Heleny. Když jsem knihu četla, trošku jsem se zastyděla, že o těchto slavných lidech hodně věcí nevím nebo jsem už zapomněla. 
Borská
Ilona Borská napsala i knihy s jiným žánrem. Kdo nemá rád životopisy, ať si přečte vtipnou knihu "Dobrodruzi s polopenzí".


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...