Translate

05 dubna 2010

Ráda se podělím

Pomalu končí uplakané velikonoční pondělí a přiznám se, že mi to počasí ani moc nevadilo, sluníčka jsme si užili včera, i když zase až tak moc teplo nebylo. Probírám svoje velikonoční úlovky, které spíše nazvu jarními, protože se svátky už mají společný jen datum... Jsou o něco málo povedenější, než ty moje předešlé, protože jsem objevila na foťáčku jeden čudlík, tedy poradil mi to jeden z mých synů, když viděl jak se trápím. Druhý syn, po kterém jsem foťáček podědila, to věděl také, ale neporadil a když jsem mu to vyčetla, tak mi odpověděl, že si myslel, že to vím! My starší ročníky to nemáme lehké, ale poradili jsme si s ledasčím,  poradíme si i dnes!
koniklec
Koniklec, vidíte ty chloupky na stonku!
čemeřice tečkovaná
Čemeřice a včelička
Zlatice, u nás zlatý déšť
narcisy 1
Narcisy s kapkami rosy
pryskyřník
Orsej
mech
Tento mech jsem si přivezla vloni z hub z nedalekého Slovenska. Uprostřed mu vyrůstá nějaký "cizopasník", ale je to milé. Myslela jsem si, že u nás nepřežije, ale přežil a zdobí mi zahrádku.
mamince
Fialky a pár sedmikrásek natrhala naše Natálka do vázičky.


Foťák



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...