Translate

06 dubna 2010

Moje orchidej č. 1

V únoru jsem si  za výhodnou cenu zakoupila ve výprodeji poškozenou  bílou orchidej. Před tím jsem již jednu měla, ale nedařilo se jí, tak jsem dlouho váhala, až jsem neodolala.
orchidejka
Takhle vypdala. Tři kvítky, ale konec věve nebyl poškozený. Sbírala jsem různé rady, opatrovala jsem ji jako oko v hlavě a pořídila jsem jí žlutou sestřičku.
Orchidej 1
Takhle vypadá po 2 měsících, původní kvítky opadaly a rozkvetl zbytek stonku, navíc vyrašila  nová větvička.
Orchidej 1-2
Toto jsou detaily
Orchidej 1-3
Někde jsem pochytila, že po odkvětu se má nechat stonek ještě nějakou dobu a nemá se odstranit, je možné, že z některého " pupenu", které jsou na stonku vyrazí nová větvička. Tak se také stalo v mém případě. Stonek je většinou k podpěře připevněn mechanickými svorkami, doporučuji, je odstranit a prozkoumat nebo přesunout, možná, že brání dalšímu životu...
To jsou jen moje zkušenosti, snad se někomu budou hodit.
Zdravím Romi, se kterou jsme měly dnes stejný nápad.


Foťák

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...