Translate

26 března 2010

Opět drátek

Drátek mi opravdu učaroval, ale včera jsem dokončila poslední výrobek, sbalila drátky a nářadí, což byla vařečka, pastelka, kus špejle a kleště, vše schovala pěkně do krabice, kde budou nějaký čas odpočívat. Zahrada volá a jak nám změní čas, tak zahrada bude na prvním místě, dlouho do večera.
drátky 7
Nejdříve se pochlubím s mojí krásnou fialkou, kterou jsem vypěstovala z jediného lístečku.
drátky5
To jsou moje drátkovaná vejce, ne a ne je solidně nafotit, ty bílé dělají neplechu!

drátky 6
To je vejce a beránek, kdyby to někdo nepoznal...

Dnes jsem si koupila dva pytlíky korálků za výhodnou cenu ( no nekup to...?) a už mám další nápady. Tak nevím, jestli ten drátek v krabici vydrží...

otakárek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...