Translate

04 března 2010

Trošku z přírody, trošku z rodiny

Dnes píšu jen tak, aby řeč nestála a stejně začnu a skončím u počasí. Jak jinak, vděčné a věčné téma..
Dopoledne jsem opět uklízela zahradu, měla bych spíš doma, ale když svítí sluníčko, ač trošku mrzne, nic mě doma neudrží. K potoku to mám kousek, tak jsem se zašla podívat, co je nového..
Není to krása? Sluníčko se opíralo do keřů a stromů a vůbec nebyla zima, ale ve stínu byla půda pěkně promrzlá.
Okolo jedné hodiny jsem nastoupila hlídací službu ve městě, snacha onemocněla, tak jsem se trošku věnovala prostřední vnučce Markétce. Do batohu jsem dala foťák, bonbónky, pití, čepici, rukavice a vyrazila jsem. Pěkně jsem promrzla už při cestě na zastávku a to mám cca 2 min. z domu. V autobuse jsem si nasadila čepici a byla jsem ráda, že ji mám.
A takhle nám bylo zima a bude hůř!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...