Translate

23 března 2010

Holčiček není nikdy dost

Před pár dny jsem psala, jak jsme se s mužem nikdy nedočkali dcery a chlapy se to u nás hemžilo. V našem domě žilo 5 chlapů : tchán, manžel a mí tři synové. Jediná ženská jsem byla jen já a Kikina s Bobinou, psí fenky. No a teď se karta obrátila, K dnešnímu dni máme 3 vnučky, vnuk žádný! Zaradovali jsme se, když nám nevěsta oznámila, že čekají rodinu, ale naděje, že to bude kluk zhasla minulý týden. Na ultrazvuku se žádný očekávaný výběžek nenašel, takže opět žádná změna.
Bude to čtvrtá vnučka a bude se jmenovat Anežka, narodí se začátkem srpna.

Anežka
Můj článek ještě nekončí. Dostalo se mi velké pocty jako tchýni. Moje nevěsta mě vzala minulý týden s sebou na tzv. velký ultrazvuk, kde jsem měla možnost žasnout nad vymoženostmi techniky a vidět miminko na vlastní oči, slyšet jeho srdíčko a spolu s maminkou absolvovat všechna měření . Ti, kdo četli nedávný článek o narození mých dvojčat před 30. lety , mi dají za pravdu, jaké je to štěstí mít možnost zajistit zdravý průběh těhotenství a předejít možným problémům.

Chci touto cestou poděkovat mé nevěstě, že mně umožnila tento zážitek. A podle rozumných slov mé nejstarší vnučky Natálky : "..ať je to, co je to, hlavně, že jsme živí a zdraví..." ,se budem těšit na malou Anežku.

motýli

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...