Translate

24 března 2010

Veselé velikonoční pečení

Právě jsem přijela z města, kde jsme pekly s nevěstou a vnučkou Markétkou velikonoční perníčky. Stejně tak jsme pekly už vloni a moc jsme se nasmály. Já připravím doma těsto, podle starého receptu, rozdělím ho na dva díly, jeden díl si nechám pro sebe a ten druhý jsme zpracovaly s holkami zrovna dnes. Upozorňuji, že nejsou k vidění hotové výrobky, zato odhodlání a chuť do tvoření.
Markétčiny perníčky 4
Po cestě jsem narazila na krámek s formičkmi a koupila tyto krásné motýlky.
Markétčiny perníčky 1
Tak toto je začátek
Markétčiny pernjíčky 2
Zatím to vypadá esteicky, přemýšlím...
Markétčiny perníčky 3
A opět přemýšlím, jestli do pusy nebo na perníček...

Nechala jsem holky, ať pracují a v tichosti jsem se vytratila.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...