Translate

06 května 2011

Poslušně hlásím, že jsem opět zde!



Jako s tím zubem, kde od bolesti pomůže jedině lékař, tak to bylo s mým počítačem, který nakonec musel jít k opraváři. Už trošku zlobil v zimě, pak se umoudřil, ale minulou sobotu odešel úplně. Takže jsem prožila týdení absťák. Víte, že mi to ani tak moc nevadilo, o mojí rodině ani nemluvě. Ti byli rádi! Vymalovala se kuchyň, pracovalo se na zahrádce a matčino ucho bylo ochotné vyslyšet kdeco. Více se četlo, také se navštívil jeden překrásný koncert a procházelo se i v té zimě a fotilo se! Ale stejně jsem to nevydržela a okamžitě, po připojení jsem opět zde! Než se zase do toho blogování trošku dostanu, posílám všem čerstvý snímek naši stařičké jabloně, která statečně odolává nočním mrazíkům.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...