Translate

28 května 2011

Chvála kopretinám

Také je máte rádi? Já moc, kvůli jejich jednoduchosti a skromnosti. Když kopretiny začnou kvést, je to znamení, že se blíží léto. Pro lidi z venkova je to znamení, že se blíží kosení, sušení, hlídání sena před deštěm a sklízení. To už se mne několik let netýká. Ze zvířat nám zůstal jen jeden pes a místo sušení nastoupila sekačka, která několikrát za sezónu "oholí" trávník a nedovolí těmto krásným kytičkám vykvést. Ale letos jsem si prosadila svou a vytvořitla takovou miniloučku cca 3 x 1 m, kde při pohledu na kvetoucí kopretiny vzpomínám na staré časy, ale bez nostalgie, byla to totiž dřina.
Dívejte se se mnou
Kytička do vázy je nutná
Nejlépe se vyjímá v prastarém džbánku, který jsem kdysi na naší stoleté chalupě objevila, původně jsem mu nevěnovala pozornost, ale s přibývajícími lety jsem si ho velmi oblíbila, dělá parádu v létě i v zimě.
V jednoduchosti je krása, nemám pravdu?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...