Translate

08 května 2011

Srdíčka a zápichy

Drátkování mě neopustilo ani po Velikonocích a po večerech jsem si vytvořila, jen tak pro radost, pár zbytečných věciček, vlastně se stále učím a vymýšlím, nerada vyrábím podle předloh. Odborníci ať zavřou obě oči ..
Když je ten Den matek, dvě srdíčka z lásky..
Zápichy do květináčů
Moje oblíbená konvice, která mi už léta slouží jako květináč, macešky se letos mimořádně vydařily
Tady je vidět, že se ruční práce mají dělat při denním světle a ne u televize, to by se mi tam "nevloudil" ten žlutý korálek...

Měl by to být ptáček, ale jestli to někomu připomíná rybičku, ať je to rybička..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...