Translate

21 května 2011

Občas je třeba si udělat radost

V posledních dnech trávím většinu času na zahrádce. Můžu říct, že nevím, kam dřív skočit. Však to znáte, zahrádkáři. Statečně bojuji s plevelem, statečně smýkám hektolitry vody, ať mají rostlinky co pít. Co mně ale nejvíce vytáčí, to jsou slimáci. Kdyby si jen lozili sem a tam a okusovali ty tuny plevele, ale to oni ne! Oni mi okoušou kytičky a to pěkně i s poupátky, mladé sazeničky, jediné chryzantémy, které jsem měla. Boj je marný a vím, že v tom nejsem sama. A vůbec to není žádná legrace, jsem pořádně napálená!

Protože se člověk nemůže jen stresovat, to by s ním dopadlo velmi brzy špatně, musí si občas udělat alespoň malinkou radost. Já jsem si už minulý týden udělala trošku větší radost. Když jsme byli na výletě na Hukvaldech, navštívila jsem jeden malilinkatý krámek, který byl ale plný keramiky a to z poloviny zahradní. S paní prodavačkou jsem se pustily do řeči a já jsem měla v úmyslu jen prohlížet. Ale mě tak někam pustit!
No a tak to dopadlo.
Odvážela jsem si domů tento kyblík, hned jsem do něj umístila muškát, ať mi dělá parádu! Protože kyblík byl poměrně drahý, našla jsem si hned výmluvu, že to mám jako dárek k narozeninám, které tedy budu mít sice až za měsíc, ale co když pak už nebudou?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...