Translate

24 ledna 2024

Knížky


Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním dechem. Do té doby, než jsem přečetla její první knihu, jsem nevěděla, kdo jsou amišové. Hlavní postava, Kate Burkholderová, náčelnice policejního oddělení v tamním městečku, se narodila amišským rodičům, ale ještě jako velmi mladá se života v tomto prostředí vzdala. Jazyk a znalost poměrů jí pomáhá řešit složité případy v této komunitě.



Toto jsou dvě z mnoha přeložených. Kdo má rád napětí, nebude se nudit. Vřele doporučuji.




15 komentářů:

  1. Heleno, autorku znám a její knihy čtu moc ráda. Měj se hezky, pá 😄☺

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko zdravím, teď je počasí akorát na knížku a zalízt do pelíšku, čaj k tomu... Hezké dny přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko zdravím a děkuji za tip na čtení. V současné době čtu Sedm sester od Lucindy Riley,je jich osm dílů a čte se to samo 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko zdravím. Já spíše listuji v mapách a knihách o památkách, ale plány na výlety zatím odkládám na neurčito. Měj krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v mapách listovala 20 let v posledním zaměstnání. Jinak čtu celkem všechno. Plány na výlety neodkládej. Čas běží...

      Vymazat
  5. Heli, tyto knihy si jistě najdou své čtenáře, po pravdě, já trillery nečtu. Čtu o historii, baví mě hrady a zámky, různá témata, která pak zpracuji na blog. Zimní čas je nejlepší na čtení. 😉 Přeji příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, každý si najde to svoje, já mám také ráda historii. Tvoji aktivitu na blogu obdivuji, však už jsem ti to psala.

      Vymazat
  6. Spisovatelku znám, ale tyto dva tituly ne, takže si je píšu na seznam do knihovny. Díky za tip.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Autorku znám, ale ještě jsem od ní nic nečetla. Děkuji za tip. 🙂
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tuhle sérii jsem ještě nečetla. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle autorku neznám, ale nějaké knihy z amišského prostředí jsem už četla.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...