Translate

02 června 2011

Byli jsme na návštěvě...

Minulý týden jsme se, asi po dvou letech, sešli s našimi starými známými, kteří sice žijí v sousedním městě, ale většinu roku tráví na své chatičce v Beskydech, kde jsme je navštívili. Bylo opět nádherně, kopečky se pyšnily všemi odstíny zelené.
Cestou autem jsem měla foťák v pohotovosti a fotila a fotila, z čehož někdy vzniknou více, či méně pokroucené obrázky
Míjeli jsme obec s názvem, kterému nedělá vůbec ostudu
To už jsme v jiné obci, koukám, že silnice jsou tady v dobrém stavu, však je tu v zimě čilý lyžařský ruch..
Někdy se stane, že se netrefíte do té správné odbočky a musíte na konec obce a zase se vrátit. Podotýkám, že v tomto regionu jsou obce dlouhé i několik kilometrů, což jsem jako rodačka z Hané, kde jsou domy vybudované pěkně dokolečka kolem návsi, nemohla pochopit.
Ale vraťme se zpět k návštěvě. Když jsme se po malém bloudění (byli jsme tady před pár lety už několikrát) a s navigaci "po mobilu" konečně dostali na místo, čekala na nás dobrá káva. Naši milí přátelé oplývali humorem a chrlíili ze sebe jeden vtip za druhým, takže setkání bylo velmi milé. Jejda, já jsem zapomněla na toho kocoura, který se objevil a ihned se nám uvelebil u nohou. Čí je to kocour, to nikdo nevěděl, ale asi mu tady bylo tak dobře, jako nám.
Aby ne, vždyť je tu tak krásně, podívente se, jaký mají z chatičky výhled, z Beskyd až do Jeseníků, ty jsou tam úplně vzadu v oparu, ale několikrát do roka se jim podaří zahléhnout i Praděd. A ten klid, vůbec se jim nedivím, že se do města vrací až když je pobyt kvůli počasí nepříjemný.
Jo a roste jim tu strom hrnkovník... Jeden z veselých nápadů majitelky, nemohla jsem si odpustit ho nevyfotit i když sluníčko opět zlobilo..
Tento veselý chlapík nám také dělal společnost. Holt, bez trpaslíka to na zahradě nejde, až teď jsem si všimla, že je přivázaný provázkem, to kvůli neustálému větru. Trošku je také podobný pánovi domu, ale neříkejte mu to!
Vůbec se nám nechtělo domů. Na zpáteční cestě jsem jako správný vodař v.v. musela zkontrolovat stav místní přehrady na pitnou vodu. V těchto místech je samý zákaz, dnes už ne focení, ale vstupu. Nějaké fotky mám, tak uvidíme, jestli se podaří sestavit pokračování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...