Translate

16 června 2011

Tak už je to zase tady


Myslím tím léto, prázdniny, dovolenou, cestování, relax...Mám několik známých, kteří už jsou z cest dokonce doma. No a na mě to čeká už zítra ráno. Bude to dlouhá cesta autobusem a tady se zase potvrdilo úsloví : "Nikdy neříkej nikdy". Už dávno jsem se totiž zařekla, že na cestu autobusem do ciziny mne nikdo nedostane. No a už je to tady. Tak doufám, že to nějak přežiju. Prozradím, že letošní toulání bude po Itálii. Naskytla se mi zase taková příležitost, které nebylo možné odolat... Cestování není s cestovkou, ale s nadšenci, kteří tuto cestu pořádají už hezkou řádku let. Je to částečně pobytovka u moře a částečně poznávačka. Jedu s kamarádkou, tedy babská jízda! Víc už neprozradím. Pokud vše dobře dopadne, tak se vrátím 3. července a to se ještě téhož dne určitě ozvu. Foťáky jsou nachystané. Cestovní horečka na nejvyšším stupni. Tak se tady všichni mějte.


P.S. Balony nám létají nějak často nad chalupou, vyfoceno v úterý, ale já raději ten autobus...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...