Translate

05 června 2011

Azalky a ostatní

Představím vám ty nejkrásnější obrázky z naší zahrádky, mnohé už ale nejsou pravdivé
Zrovna tento, stačí trošku deště a je po kráse..

V této postavičce se mnozí z nás jistě poznávají. Aby těch barev nebylo zase tak moc, vypůjčila jsem si obrázek z knihy Karla Čapka Zahradníkův rok, kterou mám moc ráda. Obrázek namaloval Josef Čapek a vystihuje zahradníkovo snažení od jara do zimy, jako ostatně celá kniha. Však to známe, podřep, klek, leh a ruce pěkně v hlíně...
Fialový pěništník je zatím realita, máme ho třetím rokem a dělá nám radost
Tento je o něco starší, tak si dovolí mít méně květů a my mu to odpustíme
Tento plamének jsem ukazovala už vloni, patřil mojí tetičce, která už dávno není mezi námi. Počítám, že mu je tak minimálně 40 let
Poupě pivoňky, škoda, že nemůžete cítit jeho vůni
Opět páni Čapkové, kromě kleku dřepu a lehu ještě hluboký předklon, kterému se u nás říká "vypnutá dupa". Přiznám se, že klek je mi pohodlnější..
Po vydatném dešti nám azalky a pěništníky pomalu opadávají a jejich krása mizí, vykvétají ale nové kytičky a navíc dozrávají třešně a jahody. O tom možná příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...