Translate

27 dubna 2011

Tip na dobré čtení


Nedávno jsem dočetla zajímavou knihu od anglického autora Simona Mawera "Skleněný pokoj".
Kniha popisuje osudy známé brněnské vily Tugedhat od počátků její výstavby až po dnešek a současně osudy jejích majitelů a jejich přátel. Jména hlavních hrdinů jsou smyšlená a smyšlený je i název vily. Na této knize je zajímavé, že ji napsal anglický autor Simon Mawer, který, jak jsem se dočetla v knize, ale i z jiných zdrojů, má k Brnu velmi vřelý vztah.
Původně se mi do čtení moc nechtělo, ale nakonec jsem knihu přečetla dost rychle a se zájmem. Potom jsem trošku projela internet abych se o autorovi dozvěděla něco víc. V knihovně mi byla doporučena další kniha tohoto autora "Mendelův trpaslík". Děj se opět odehrává u nás a kniha je prý velmi dobrá. Už se těším, jak si ji přečtu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...