Translate

09 dubna 2011

Vajíčka

Nedá mi to, abych také neukázala výsledky mého snažení v boji s drátkem. Drátkovat jsem začala před rokem a byla to právě vajíčka, která jsem se učila zdobit. Někomu se to sice nezdá, ale tímto způsobem se dá drátkování velmi dobře naučit. Podotýkám, že mi za ten rok praskolo pouze jedno vejce... Vajíčka jsem ukázala i na výstavě, o které jsem se tady už zmiňovala. Na této výstavě jsem uzavřela družbu s jednou zájemkyní o tuto techniku a za pár vajec a odrátkovanou sklenici jsem vyhandlovala krásný košík z pedigu. Pár těch lepších vajec jsem už také darovala....
To je to moje vaječné nadělení
Když moje dvouletá vnučka Eliška objevila ošatku s těmito vajíčky, brala do ruky jedno po druhém a pěkně s nimi třásla, jestlipak tam uvnitř nebude nějaká hračka? Nebyla...
Po té, co jsem nedávno otevřela jedny "drátovací" stránky, spadla mi doslova čelist a dostala jsem velký mindrák, proč se s tím tady morduju, taková to byla krása! Nakonec jsem si řekla, že to dělám pro radost a navíc mě to moc baví....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...