Translate

18 dubna 2011

Od každého trošku

Tento článek je trošku "z nouze ctnost", mám hodně námětů, nápadů i fotek, ale nemám prostor, nemám čas, prostě není mi přáno... U nás je doma stále rušno. V poslední době jsem hlídací babička na plný výkon... Tím pádem jde všechno nějak kolem mne. Velikonoce, nevelikonoce, prostě jsem ve skluzu. Ale nějak bylo, nějak bude!
Snažím se, ale mít foťák stále u sebe a tak během týdne jsem pořídila pár fotek
Naše mladá broskev, každoročně kvete, ale nikdy zatím neměla plody
Tento snímek je pořízený minulou neděli, vidíte zbytky sněhu na naší sjezdovce? Věřím, že ještě dnes by se tam něco našlo, potvrdím, že na vrcholcích Beskyd dnes bylo vidět ještě dost sněhu
Beskydy, a Lysá hora minulou neděli, dnes byla celá zasněžená
Trošku divná fotka je z poloviny týdne, kdy nám do talíře nakukoval oknem cizí kocourek, asi to byl Mikeš
Ještěrky u nás žijí už několik let, vloni se mi podařilo nafotit jen šedá mláďátka, dnes jsem měla větší štěstí
Holky nasbíraly do autíčka šnečí ulity.
Kontrolní otázka : " Z kolika ulit vylezou živí hlemýždi?"
Všimněte si, jak machruji, celý víkend jsme s Natálkou procvičovaly násobilku tří a čtyř!
Já vám to prozradím, jenom z jedné, dole vpravo, z té ucpané! Jinak jsou všechny prázdné.

Přeji všem krásný sluníčkový předvelikonoční týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...