Translate

25 dubna 2011

Povelikonočně

A je to za námi! Letos šly ty Velikonoce nějak mimo mne. Než jsem se vzpamatovala, byly tady a já jsem spoustu věcí, jako je úklid a výzdobu nestihla, jak bych chtěla. Ale rodince jsem navařila a napekla tak, jak je po léta zvyklá! Fotky hostiny by byly určitě lákavé, ale už téměř nic nezbylo..

Já jsem ale chtěla psát o něčem jiném. K velikonočnímu zdobení, nastřádanému za mnoho let, mi letos přibylo pár krásných kousků, které stojí za ukázku. Ani jeden z těchto kousků není můj, je to vlastně chlubení s cizím peřím.......
Figurky ze samotvrdnoucí hmoty mi darovala Květa, nevzpomínám si, že bych je viděla u ní na blogu, proto určitě stojí za podívání. Materiál na něco podobného už mám také zakoupený...
Toto vajíčko, které jsem nazvala "Intelektuál" mi bylo moc sympatické, proto jsem ho nutně musela mít...
Vajíčko, pletené z krkonošské trávy darovala synova přítelkyně Romana jednomu z našich mužských. Její vánoční ozdoby ze stejného materiálu jsem už ukázala vloni..
Tři paličkovaná vajíčka jsem zakoupila od jejich autorky, která vystavovala také na výstavě, o které jsem nedávno psala na svém blogu.
Trvalo to jenom chvilku a zase to všechno půjde do krabice...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...