Translate

03 dubna 2011

Kolem vody

Kdo by o tomto víkendu zůstal doma? Počasí, vůbec ne aprílové, lákalo ven a protože to mám k vodě blízko nebyl žádný problém na chvíli odložit motyku a hrábě, opustit záhonky a odskočit si do přírody.
Voda, vodička a všude plno sasanek

Úplně mě fascinovaly jívy
Vypadají, jako chlupaté housenky
Včeličky se činí
A ještě trošku petrklíčů
Tahle žába je naše domácí, docela mě vylekala, když jsme najednou proti sobě stály, já jsem se dokonce přemohla, vzala ji do ruky a dala ji na poklop s vodou
A toto je dnešní úlovek od vody, pro ty, co hůře vidí, jsou to žáby dvě, podle moudré knihy sameček objímá samičku... Já nemám o žábách moc znalostí. Každá velká tlustá žába byla promne ropucha, ale moudrá kniha mě poučila, že ropucha je ještě ošklivější a všechny tyto žáby budou asi skokani hnědí. Ráda se od případných odborníků poučím...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...