Translate

12 dubna 2011

Neobyčejná brambora

Začátkem roku jsem ve sklepě objevila zvláštní bramboru
I zželelo se mi takovou krásu zpracovat do něčeho tak přízemního, jako je jídlo a fantazie začala pracovat naplno, tvar brambory připomínal nějaké zvíře, vymýšlela jsem a vymýšlela, už jsem to měla vymyšlené a skutek, utek, brambora putovala do spíže a tak to pokračovalo týden, co týden. Objevil ji můj muž, a chtěl ji pokrájet a uvařit, vždycky jsem ho uprosila, ať ještě počká, že už z ní něco vytvořím a nafotím a pak ať si s ní dělá, co chce.
A týdny ubíhaly brambora se začala sesychat a začala se měnit. Opět mě zasáhly výhružné výroky mého muže na téma brambora! Hlavně, že jich máme plno ve sklepě!
Mohla to být krásná kočička, ovečka, či jiné vzhledné zvířátko, nakonec je to stará seschlá koza. Za pomocí také seschlých papriček jsem dílo konečně dokonala a brambora může být zpracována!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...