Translate

06 dubna 2011

Nad očekávání

Vloni, začátkem června jsem rozjímala nad událostmi, které mě měly "postihnout" v nejbližších měsících. Tento článek jsem nazvala "Očekávání". Když jsem včera fotila naši malou Anežku, napadlo mne, že svému blogu dlužím odpověď, jak to moje očekávání vlastně dopadlo.
Na prvním místě bylo očekávání narození vnučky Anežky, které se mělo uskutečnit začátkem srpna. Nebylo to tajemství, že se narodí holčička a že dostane jméno Anežka, ale člověk nikdy neví, já jsem před léty očekávala jedno dítě a byli z toho hned dva kluci a nikdo nic netušil!
Ale ano, tentokrát to opravdu byla Anežka a narodila se v termínu!
Takový to byl bobeček
A taková je to veselá kopa dnes

Za pár dnů po narození Anežky jsem odcestovala se synem do Anglie, to bylo moje očekávání č. 2. Přiznám se, že už jsem vůbec nedoufala, že se ocitnu někde v daleké cizině. Byla to vlastně souhra náhod, moje veliká odvaha a současně veliká touha něco nového dalekého poznat bez komfortu cestovek, který si už jaksi nemůžu dovolit.
Pražské letiště
Katedrála v Yorku

Většinu zážitků z této cesty jsem popsala v mém blogovém "Anglickém deníčku", ale ještě mám něco v zásobě, nezmínila jsem se právě o Yorku a to musím brzy napravit, protože navštívit toto město, je opravdu velký zážitek.


Moje loňské očekávání č. 3 bylo už od léta odsouzeno k nezdaru. Týkalo se operace kyčelního kloubu mého muže, které mělo proběhnout v průběhu roku a tak ho zbavit letitých bolestí. Rezolutní odpověď lékařů byla ne, protože nejsou peníze. Nešťastník byl odsouzen k dalšímu utrpení a naděje na lepší zítřek byla v nekonečnu.....Karta se obrátila až před Vánocemi, kdy se najednou objevilo až několik volných termínů. Moji věrní blogoví kolegové vědí, jak to všechno dopadlo. Pro nezasvěcené, tedy dobře a to opravdu ještě v loňském roce. Dnes můj muž chodí bez berlí, lozí po žebříku a podniká jiné vylomeniny....
Toto už je minulost

Vlastně to všechno dopadlo nad očekávání dobře...
Letos to bude trošku klidnější i když už se mi jedno očekávání opět rýsuje, ale není to zatím už žádný potomek ani napravování kostí.... Mělo by to být něco příjemného, nechci to ale zakřiknout a určitě budu opět informovat....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...