Translate

03 října 2010

Podzimní ladění

Toto je moje podzimní dekorace.
VP2
Původně jsem chtěla vytvořit něco jiného, ale na šípky jsem nikde nenarazila, ozdobné dýně jsem musela zakoupit, vloni jsem stejné rozdávala. Pálivé papričky jsou ale naše, ty bych mohla rozdávat zase letos! Chlupáči jsou z jedlého kaštanu a ti druzí  pravděpodobně z nějaké lísky.
VP1
Vloni jsem viděla v jednom krámku v Luhačovicích krásný věneček ze zelených žaludů, úplně čistý, bez ozdoby, moc se mi líbil a chtěla jsem si stejný vytvořit. Došlo k tomu až letos, jenže jsem neměla kvalitní materiál, takže jsem to vyřešila takto.






list5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...