Translate

09 října 2010

Pavučina



Už víc, než  měsíc se snažím zachytit tu neobyčejnou krásu pavučin, které v pozdním letním sluníčku hrály všemi barvami, ukazovaly se mi v celé své kráse, ale sluníčko bylo v tomto případě rušivý element, no prostě nedařilo se...

Pa2
Až v těchto dnech, kdy je sluníčko dlouho schované a ráno dlouho vládne mlha, najednou se objevují nádherné obrazce, připomínající krajku,
Pa1
nebo jemné hedvábí...
Pa4
Drobounké kapičky, které na pavučině zanechala padající  mlha, připomínají milióny korálků..
Pa3
A já jsem si vzpomněla na jednu báseň od Jaroslava Seiferta

                                                      Až tuhle! Mezi dvěma klasy,
                                                          když po dešti jsem šel,
                                                      spatřil jsem síť. Tobylo krásy!
                                                      A tolik stříbra nikdy asi
                                                          jsem už pak neviděl.
Pa5


Pa6

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...