Translate

12 října 2010

Olešná



Včera bylo krásně a mně se podařilo přemluvit mého muže, abychom si vyjeli alespoň kousek "za humna". Manžel není moc pohyblivý, čeká na operaci druhého kyčelního kloubu. Pro velké bolesti se zdržuje většinou doma. Tentokrát se ale překonal a vyjeli jsme autem na přehradu, kterou jsem na blogu ukázala už v červenci.
OL2
Přehrada Olešná, v dáli přehradní hráz a za ní okresní město F-M.  Ten narůžovělý opar vzadu  je smog nad Ostravou.
OL15
V pozadí je opuštěný aquapark, ale jen jeho venkovní část, žlutá budova  slouží po celý rok
OL14
Překvapilo nás malé množství vody
OL8
OL1
K vodě patří rybáři.  Nevím, co řešili, celou dobu tam tak stáli, ale úlovek to nebyl. Možná schůzka rybářského svazu?
OL12
U přehrady jsem objevila tento nádherně zbarvený stromeček
OL11
OL3
Vlastně jsme se do těchto míst vypravili ze zvědavosti. Vsobotu tady byla otevřena nová cyklistická stezka a chodník pro pěší, která vede okolo celé přehrady. Něco takového tu chybělo, přehrada se nedala nikdy celá obejít.
OL4
Zapomněla jsem na bruslaře..
OL5
Přes potůček vybudovali tento krásný můstek
OL6
Ještě jednou město
ZS2
A něco málo na závěr, včerejší západ slunce nad našimi Hůrkami
ZS1
Dnešní západ slunce ze stejného místa, focený o několik minut dříve, než včera.
ZS3
Smog......


PS1
                                            
V tomto případě je lépe pěkně doma v teploučku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...