Translate

05 října 2010

Procházka podzimní přírodou



Minulou neděli nám sluníčko přálo a já jsem měla po ruce svého procházkového parťáka Natálku, tak jsme vyrazily do přírody.
NP7
Protože od jara, kdy jsme těmito místy procházely s Natálkou naposledy, všechno nějak zarostlo a nebyl žádný výhled, nezbývalo nám, než se vydat vzhůru do kopce, ať z té přírody něco vůbec máme. Zjistily jsme, že všude vedou samé dráty a tak jsem si vzpomněla na písničku pana Uhlíře a pana Svěráka : "Od pantáty vedou dráty..."
NP10
Máme u nás takovou raritu, že nám dráty vedou i ze země...
NP4
"..a na suchá strniska vítr tiše zapíská..." 
František Hrubín "Kuřátko a obilí"..
NP5
Hola, hola, pole už jsou dávno holá...
NP1
Na chviličku jsme odbočily do lesa, ve kterém nás vítaly koberce václavek...
NP2
Pár hříbků tam bylo také, ale na pořádnou smaženici, pořádný pytel václavek! Ta byla včera a já  jsem ještě naživu...
NP8
Okraj lesa zdobily ocúny..
NP9
Naše stará, unavená Bobina, která byla přešťastná, že s námi tuto procházku nemusela absolvovat..



houby2

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...