Translate

17 října 2010

Předběhl se o dva měsíce



V těchto dnech mi doma rozkvetl vánoční kaktus. Je to takový ten jiný, ne klasický, ale stoprocentně vánoční. Kvete mi dvakrát do roka, někdy i třikrát a je nádherný. Chtěla jsem se s ním pochlubit, proto jsem včera s květináčem v ruce pochodovala po celém domě a hledala vhodné místo, kde by vynikla jeho krása. Našla jsem několik míst, ale na jednom byla tma,  na druhém nevyhovovalo pozadí, už jsem byla zoufalá a položila jsem ho na podlahu.
VK1
VK2
Snad je alespoň trošku vidět ta krása květů
VK3
Je to malinko zvětšené, ale ne moc
VK4
Nakonec jsem našla alespoň jeden snímek s troškou světla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...