Translate

29 září 2010

Zlaté české ručičky

O tomto prodlouženém víkendu nás navštívila synova přítelkyně Romana, která perfektně ovládá různé techniky ručních prací. Před pár týdny, mi slíbila, že přiveze ukázat své výrobky a že mě naučí základy jedné z technik krajkování, frivolitky.
Romanka opravdu dodržela slovo a přivezla plno úhledných složek z ukázkami svých prací. S jejím laskavým svolením vám ukážu pár skvostných věciček, které nelze jinak, než obdivovat.

FF12
Tato krajka připomíná sněhové vločky
FF1
Ještě jedna vločka
FF4
Náhrdelník
FF6
Detail
FF2
Další náhrdelník
FF11
Detail
FF8
Ještě jeden
FF10
Ozdoba

FF5
Detail černé krajky
FF
Člunky, kterými se krajka tvoří za pomocí zlatých českých ručiček. Dílko vedle je zčásti moje a zčásti mojí soukromé lektorky. Doufám, že se mi v budoucnu podaří touto technikou něco miniaturního dokončit. Zatím se musím ještě hodně učit a vytrvat, není to tak jednoduché!
FF9
Tento přívěšek mi Romanka darovala a já jí ještě jednou děkuji a současně se jí moc omlouvám za kvalitu snímků.



peříčko



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...