Translate

13 září 2010

V lese

Tak jsem se dočkala. Už jsem si myslela, že se letos ani do lesa nedostanu. Nemám totiž parťáka na houbaření a sama se do lesa bojím. Ale zachránila mě naše Natálka. Původně  jsme chtěly vyrazit už v sobotu, kdy nad celou republikou svítilo sluníčko, ale u nás lilo! V neděli sice nelilo, ale po sluníčku ani stopa.
H16
Takhle to vypadalo v neděli kolem poledne, žádná sláva...
H15
H13
Cestička, zde celkem suchá, v lese místy blátivá...
H12
Ale nám to nevadilo, protože jsme se dobře vyzbrojily...
H17
Potvrzuji, že houby rostou  ve velkém množství a určitě to ještě chvíli potrvá...
H14
Co vy na to?



houby

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...